צרו קשר

    ּ

    חלפים משומשים לרכב

    ענף החלפים המשומשים לרכב בישראל הוא ענף עמוס, עסוק ומפותח. כיום רוב הנהגים אינם מבחינים בין הסוגים והאיכויות השונות של החלפים ומסתמכים על הידע של המוסך, בלי לדעת כי חלפים מאיכות ירודה, עלולים לפגוע ברכב ואף לסכן את הנוסעים. מוסך מ.ש.י טל הינו מוסך מקצועי המתמחה בתיקון רכבים פרטיים , משאיות ואופנועים, עם הקפדה על האיכות ועל הביטחון שלכם, זאת גם בשעה שתבחרו בהוספה של חלפים משומשים לרכב.

    תעשיה שלמה בישראל מציעה חלפים משומשים לרכב

    יש חלפים המיוצרים ע"י יצרן הרכב המקורי והם מחליפים באופן מדויק ומושלם את החלק הפגום והם גם איכותיים מאוד ויקרים יותר. ישנם חלפים משומשים לרכב, או תואמים למקור, שבתוכם אפשר למצוא סוגים איכותיים מאוד ועד חלפים באיכות ירודה, שעלולה לפגוע ברכב.

    אנחנו יודעים שרוב הנהגים לא באמת מבינים בחלקי חילוף ומתקשים להבחין בין טוב לרע, בין איכות גבוהה לאיכות ירודה ולכן חשוב לפני הכל – לבחור את המוסך הנכון. מוסך מומלץ, שאתם מכירים ויודעים שיש לו לקוחות נאמנים ומרוצים. ברגע שאתם יכולים לסמוך על המוסכניקים שלכם – אתם צריכים לשאול אותם – מה האפשרויות שיש להם להציע לחלק החילוף שאתם צריכים.

    פעמים רבות, יציעו לכם את החלק הזול ביותר שיש, אבל הבהירו שאתם מחפשים את החלק האיכותי דווקא. בררו מי היצרן החתום על ייצור החלק ומה ההבדלים בין היצרנים השונים שהמוסך מציע לכם.

    מוסך אמין ימסור לכם את כל הפרטים בשקיפות מלאה ויאפשר לכם לבחור את היצרן המתאים לכם.

    עוד אפשרות שכדאי להכיר היא רכישת חלפים לרכב מפירוק. רכישה כזו מאפשרת לכם לרכוש חלק חילוף מקורי מן היצרן במחיר נמוך במיוחד. גם במקרה הזה – חשוב שתשימו לב שהחלק שקיבלתם הוא באמת מה שנאמר לכם.

    גם חלפים משומשים לרכב קונים מאנשי מקצוע אמינים

    מוסך מ.ש.י טל מציע מגוון רחב של חלפים לרכב ממיטב היצרנים –  מקוריים או חלופיים –  איכותיים בלבד.

    אצלנו לא מתפשרים על איכות ומקפידים שגם השרות שלנו יגרום לכם לצאת מהמוסך עם חיוך.

    מוסך מ.ש.י טל, מספק חלקי חילוף ומגוון טיפולים לרכבים, למשאיות ולאופנועים ומתגאה ברשימה של לקוחות נאמנים ומרוצים. נשמח לעמוד גם לרשותכם.

    חלפים משומשים לרכב קונים במוסך מ.ש.י טל

    חלפים למשאיות

    משאית, אולי יותר מכל כלי רכב אחר, זקוקה לתחזוקה ולהחלפת חלקים לוודא נסיעה תקינה ובטיחותית. לא פעם, תראו שאפשר לרכוש חלפים למשאיות במחיר נמוך למדי , אבל אנחנו חושבים שדווקא  כדאי לכם להשקיע בחלפים איכותיים עבור המשאית שלכם.  מוסך מ.ש.י טל הינו מוסך מקצועי המתמחה בתיקון רכבים פרטיים, משאיות ואופנועים וישמח לתת לכם שרות ולוודא שהמשאית שלכם מקבלת את הטוב ביותר.

    למה להשקיע ברכישה של חלפים למשאיות ?

    כמעט כל החלפים למשאית קשורים בסופו של דבר לתחום הנהיגה הבטוחה – מראות, בלמים, פנסים, מצברים, בולמי זעזועים, ועוד. כל מה ששומר על הנהג של המשאית ועל הנהגים האחרים בכביש מפני תאונה. לכן חשוב שהחלפים שאתם בוחרים למשאית, יהיו איכותיים, גם אם זה קצת מייקר את העסק.

    בייחוד בעת נהיגה במשאית – חשוב להקפיד על הבטיחות מכל ההיבטים  ובעיקר על המצב התקין של המשאית. משאית היא רכב כבד ולא שגרתי, שהנהיגה עליו דורשת מקצועיות וריכוז. פעמים רבות נהגי משאית עושים נסיעות ארוכות כדי להביא סחורה או ציוד ממקום למקום. לא תמיד הנסיעה מתרחשת בכבישים נוחים ולפעמים הכבישים מבודדים, שם לא כדאי להיתקע, או לחלופין – כבישים סואנים וצפופים שעלולים להקשות מאוד על הנהיגה.

    רכב במצב מכאני תקין, למעשה מוריד עומס מהנהג, מפחית מהלחץ ומהמאמץ הפיזי, מאפשר לנהג להגיע בבטחה ליעד, אך גם לנהוג ביעילות ובמהירות ולהימנע משריטות ופגיעות קטנות במשאית – שעלולות לעלות הרבה כסף. יש מספר סוגים של חלפים למשאיות:

    • חלקים מקוריים – האיכותיים והמומלצים ביותר.
    • חלקים תואמים למקור – מיוצרים ע"י חברות בת של היצרן. מוצרים אלו דומים באיכותם למוצר המקורי ומאושרים לשימוש ע"י היצרן.
    • חלקים לא מקוריים (תחליפיים) – מאופיינים באיכות ירודה, אך נותנים מענה לחלק מהדרישות.
    • ולבסוף – חלקים משומשים וחלקים משופצים.

    זכרו כי שימוש בחלקים לא מקוריים עלול להביא לביטול האחריות על המשאית.

    המשאית המתוחזקת שתשרת אתכם לאורך זמן

    אנחנו במוסך מ.ש.י טל מקפידים לעבוד עם החלפים המתאימים ביותר למשאית ולתקציב שלכם, לטפל במשאית בצורה מקצועית שתאפשר לכם המשך עבודה בטיחותית ותקינה.

    חלפים למשאיות להבטחת פעילות תקינה

    משאיות מהוות חלק בלתי נפרד משגרת החיים ומהנוף שלנו והן חיוניות למגוון צרכים ושימושים בדגש על הובלה ותובלה של סחורות, משום כך שירות חלפים למשאיות הינו חשוב למדי ונועד להבטיח פעילות רציפה ותקינה ונסיעה בטוחה. משאיות נחשבות לכלי תחבורה חשוב ויעיל במיוחד שניתן למצוא בכל כביש ונתיב תחבורה ראשי, עירוני ובינעירוני. החשיבות של נסיעה בטוחה ותקינות המשאית הינה רבה, שכן מדובר בכלי כבד, גדול ומסיבי העלול ליצור סיכונים שונים לכלי הרכב האחרים, לנהג עצמו ולהולכי הרגל וזאת במידה וחלקיו השונים והמערכות המותקנות בו אינם תקינים ומתפקדים בצורה מיטבית. מ.ש.י. טל שירותי רכב בע"מ, הינו מוסך המספק חלפים למשאיות.

    סוגי חלפים למשאיות וחשיבותם לבטיחות הנסיעה ותקינות הרכב

    מגוון חלקי החילוף לכלי רכב ככלל ולמשאיות בפרט, הינו רחב וכולל כמה סוגי חלקים בהתאם לדגם הרכב או המשאית. חלפים למשאיות יכולים להיות כבדים וגדולים או לחילופין עדינים וקטנים וזאת בהתאם למיקומם ותפקידם במשאית. לכל חלק וחלק במשאית יש חשיבות רבה וכל פגם קטן ככל שיהיה, עלול להוביל להשבתה של המשאית, במקרה הטוב, ואף לתאונה ולנפגעים במקרה הפחות טוב. חלפים למשאיות נחלקים ל – 3 קבוצות עיקריות: חלקים הממוקמים בקבינה – תא הנהג, חלקי חילוף של המרכב בהם: מנוע, מכלי דלק ושלדה וחלקים הקשורים להתקנים של המשא דוגמת גגונים, מכולות, ארגזי מסע וכו'.

    חלפים מקוריים ומחודשים רוכשים אך ורק אצל מומחים

    את חלקי החילוף חשוב לרכוש אך ורק במוסך מורשה המספק שירות לדגם הספציפי של המשאית שלכם. אתם יכולים לרכוש חלקים חלופיים, מקוריים או מחודשים וזאת בהתאם לצורך ולתקציב העומד לרשותכם. בכל מקרה רצוי להתייעץ עם מומחים בתחום ועם עובדי המוסך שאתם סומכים על דעתם וזאת על מנת להבטיח כי אתם רוכשים חלפים איכותיים המותקנים בצורה המקצועית ביותר. מוסך מ.ש.י טל בע"מ, מספק שירותי פחחות, צבע, תיקונים וחלפים מקצועיים לרכבים פרטיים, אופנועים ומשאיות. צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם בכל שעה וישמח להעניק לכם מענה מקצועי לכל צורך ושירות איכותי ביחס אישי.

    חלפים משומשים לרכב לנסיעה בטוחה

    הרכב שלכם מורכב ממנגנונים אלקטרוניים משוכללים וממעטפת פח ומתכת תעשייתיים, הדורשים תחזוקה והחלפה מפעם לפעם, כאשר אחת האופציות הנוחות והמשתלמות היא רכישת חלפים משומשים לרכב. הפעילות התקינה של מערכות הרכב ובטיחות הנסיעה והנהיגה נובעות מעבודה של מספר רכיבים רב במקביל. במידה ואחד הרכיבים או החלקים ברכב חדל מלפעול, הרי שיש אפשרות לתקנו או להחליפו. כאשר מדובר ברכיבים פנימיים אלקטרוניים, הרי שמקובל ואף מומלץ לנסות ולתקנם במידה וניתן, לעומת זאת, חלקים חיצוניים דוגמת: שילדה, פח, פנסים ומראות, משתלם יותר להחליף.

    היתרונות ברכישת חלפים משומשים לרכב

    בשנים האחרונות ונוכח התחרות ההולכת וגוברת בשוק חלקי החילוף לרכבים, רבים מיצרני הרכב החלו לייצר חלקים המיועדים לשמש כחלקי חילוף שאינם מקוריים. מדובר בחלקים שעלותם נמוכה מחלקים מקוריים, אולם איכותם גבוהה. אופציה משתלמת ופופולרית במיוחד הינה שימוש בחלפים שהיו בשימוש בעבר ועברו שיפוץ וחידוש. אפשרות זו הינה חסכונית במיוחד מבחינת ההשקעה הכספית וזאת בנוסף לקלות היחסית שניתן להשיג חלפים משומשים.

    המצבים בהם יש צורך לרכוש חלקי חילוף משומשים

    הצורך בהחלפת חלקים ורכיבים שונים ברכב נובע ונוצר ממגוון סיבות בהן: שחיקה ובלאי, תאונה שגרמה לנזקים, מנגנונים ומערכות שאינם מתפקדים בצורה תקינה, שריטות, כיפופים ופגמים שונים שנוצרו לאורך הזמן והשימוש. במצבים אלה, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום שיעניקו לכם ייעוץ ויתאימו עבורכם את החלפים הנכונים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, הצרכים וההעדפות האישיים שלכם. האפשרות הראשונה והטובה ביותר, היא לגשת למוסך בו אתם מטפלים ברכבכם בשגרה וזאת במידה ואתם מרוצים מאיכות השירות שאתם מקבלים. מוסך המתמחה בחלפים וכזה שאתם סומכים על אנשי המקצוע העובדים בו, יבחן לעומק וביסודיות מהם החלקים הדורשים החלפה ויציע לכם את הדרך הטובה והמשתלמת ביותר לביצוע המלאכה.

    מקצוענים בתחום החלפים לרכב

    מוסך מ.ש.י טל בע"מ, הינו מוסך מקצועי ומנוסה המתמחה במתן שירותי פחחות, צבע וחלפים לרכבים פרטיים, משאיות ואופנועים. צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם בזמינות מלאה וישמח להעניק לכם מענה מקצועי לכל צורך באחריות, יחס אישי וברמת מחירים משתלמת.

    חלקי חילוף משומשים לרכב

    שירות תיקונים מוזל ופופולרי במיוחד בענף הרכב כולל בתוכו תחום של חלפים משומשים לרכב וחלקי חילוף, הן כתוצאה מבלאי מצטבר ומתמשך, והן במצבים בהם יש צורך להחליף חלקים בעקבות תאונה. במדינת ישראל מספר הרכבים ביחס לגודל האוכלוסייה הינו עצום, וישנה תעבורה רבה של רכבים בכבישים בכל יום. באופן טבעי, נהגים רבים ימצאו חנויות ומוסכים רבים המציעים אפשרות לתקן את רכביהם במידת הצורך, כאשר במסגרת התיקון תוכלו למצוא חלקי חילוף משומשים או חדשים אך איכותיים, מקוריים ומתאימים.

    חלקי פח משומשים לרכב

    שוק חלקי חילוף לרכב חייב לעמוד בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר וזאת בשל העובדה שחלקי חילוף משפיעים בפועל על יכולותיו, מידת הבטיחות וביצועיו של הרכב על הכביש. במקרים בהם נעשה שימוש בחלקי חילוף שלא עומדים בתקנים, השימוש החוזר עלול להפוך את הרכב לסכנה אמיתית ולמלכודת מוות. אף על פי כן, ישנם מוסכים שעושים שימוש בחלקי חילוף שלא מתאימים לדגם של הרכב במטרה להוזיל עלויות, ובעקבות כך הם מסכנים את לקוחותיהם וסביבתם. שירות איכותי של חלפים משומשים לרכב הינו חיוני ומועיל במיוחד, שכן אתם יכולים להוזיל בזכותו עלויות תיקון בצורה משמעותית וזאת במידה ואתם מקפידים לקבל שירות במוסך מורשה ומוביל בלבד, שמציע אחריות ועושה שימוש בחלפים מקוריים ותקינים. לעיתים, במקרים בהם רכב לאחר תאונה לא הוגדר כטוטאל לוס, הוא יגיע למוסך המציע שירותי תיקון רכב וחלקי חילוף, ותיקון הרכב לאחר התאונה מצריך בחלק מהמקרים החלפה של חלקים מסוימים ברכב בהתאם לאופן, אופי וסוג הפגיעה. יכולתו של המוסך לדאוג באופן יעיל ומהיר להשגת חלקי חילוף בטווח זמן קצר וסביר, מהווה אינדיקציה לרמתו המקצועית.

    חלקי חילוף למכוניות מפירוק

    הצבע של הרכב שלכם מתקלף או שמא הפח התעקם? זקוקים לשירותי תיקון וחלקי חילוף? מוסך מ.ש.י טל הינו מוסך מורשה מוביל שמתמחה בפחחות וצבע לרכב. אנו עובדים מול לקוחות פרטיים וכן מול כל חברות הביטוח. במקום תוכלו ליהנות משטיפת רכב ידנית ופוליש ווקס גם לרכבי יוקרה, ואתם מוזמנים להגיע אלינו וליהנות משירות מקצועי, מהיר ואמין.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ