צרו קשר

    ּ

    הכל אודות תיקון פח ופיברגלס

    כל בעל רכב מכיר את המצבים האלו שבהם מתעקם מעט הפח עקב פנייה לא נכונה בסיבוב של החנייה, הרכב נשרט מרכב אחר שעמד לידו בחניון, מישהו פגע בכם בשוגג ואפילו מצבים שבהם הנהג החדש שבבית השתפשף בעמוד וגם לנזק בצבע. תיקון של פיברגלס מאפשר לכם לתקן את כל ה"תקלות" הללו ולהחזיר לרכב שלכם את מראהו לפני הפגיעה. במוסך משי-טל אנו מתמחים בתיקונים מסוג זה, תוך הקשבה לצורכי הלקוח ומילוי כל הבקשות שלו מהגדולה ועד הקטנה ביותר.

    האם תיקון לפיברגלס נחוץ?

    בהחלט. הרצון לנסוע ברכב אסתטי ויפה שה רצון שמאפיין רבים. אין סיבה להישאר עם פח עקום, שריטות, חריטות וכדומה כשניתן לבצע תיקון פיברגלס שיחזיר את הרכב לקדמותו. חשוב לבחון את המצב ולהבין את הערך של התיקון בכמה מישורים. המישור הראשון הוא התחושה האישית שלכם כאשר אתם נוהגים ברכב מתוקן ונקי. המישור השני הוא שמירה על ערך הרכב בעת המכירה. המישור השלישי נוגע לתיקון הרכב עצמו. למשל, אם בימי החורף נכנסו מי גשמים לתוך הרכב, או אם השאסי התעקם וגם אם יש חלודה ורקבון. כל אלו מצבים שמומלץ לתקן אותם ברכב.

    אילו תיקונים ניתנים לקבל במסגרת זו?

    תיקון זה כולל מגוון רחב של תיקונים לרכב, ביניהם תמצאו: תיקונים לאחר תאונה או פגיעה ברכב, יישור של פח הרכב, תיקונים המבוצעים לאחר שמים חודרים לתוך המכונית עצמה, צביעת הרכב בגוון זהה לזה שעימו הגיע מהחברה על ידי ציוד מתקדם, יישור שלדת הרכב, תיקון של חלודה וגם של רקבון, תיקון של סדקים, חריטות ושריטות בפח הרכב ועוד. אך מכיוון שמדובר בעבודה מעודנת ומדויקת יש חשיבות רבה למקום שבו תבחרו לבצע תיקון מסוג זה. לא כל מוסך יוכל להעניק לכם את התוצאות המקסימליות ולהפוך את הרכב שלכם לחדש. חשוב למצוא מקום שמשתמש בציוד ובטכניקות המתקדמות ביותר, שכן להעניק לרכב שלכם מראה מהוקצע לאחר שהפח התעקם זו מיומנות שלא ניתן למצוא בכל מקום. לכן, אם אתם מחפשים מוסך שיוכל לעשות זאת ללא כל בעיה ובמקצועיות רבה פנו אלינו למוסך משי-טל ונשמח לעזור בכל תיקון ושירות נוסף שתזדקקו לו.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ